مجفف الزيت العطري

مجفف الزيت العطري

از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به قابلیت خشک کردن، اسانس گیری و تولید عرقیجات بطور همزمان، پایین بودن هزینه تمام شده دستگاه، بالابودن غلظت اسانس بدست آمده، حفظ کارآمدی مواد اولیه در کنار تولید اسانس میوه جات و گیاهان دارویی در ایران، مجهز به سنسوهای هوشمند دماسنجی و رطوبت سنجی و امکان کنترل دستگاه با گوشی های هوشمند اشاره کرد.
همه ساله مقدار زیادی از محصولات باغی و کشاورزی بعلت نبود پاسخ مناسب برای انبارداری و نگهداری و وفور ضایع می شود. وجود صنایع تبدیلی و ایجاد طرح خط چیپس میوه و گیاهان دارویی می تواند پاسخ مناسبی به این موضوع باشد.

دستگاه خشککن اسانس گیر علاوه بر خشک کردن میوه و سبزیجات امکان تولید عرقیجات و اسانس را به خریدار می دهد. اسانس ها و ترکیبات آنها بطور مستقل و غیر مستقل در صنایع مختلف ازجمله عطرسازی(تهیه ادکلن، عطرهای مختلف و اسپری)، بهداشتی (تهیه خوشبوکننده ها، بهبود مزه خمیردندان، تهیه صابون، کرم و ضد عفونی کننده ها)،غذایی( تهیه شربت، آبلیمو، نوشابه، شیرینی)، شیمیایی(تهیه حلال ها، معرف ها، کف کننده ها) کاربرد دارد.از طرفی کاربرد عرقیجات گیاهان دارویی برکسی پوشیده نیست.
دستگاه خشککن اسانس گیر شرکت ماشین سازی اردبیل نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد و در ظرفیت های ۵۰۰ کیلوگرم، یک تن و دو تن بسته به نیاز مشتری ساخته و ارائه می شود.

لتسجيل طلبك للحصول على المشورة بشأن هذا المنتج أو أي جهاز آخر ، بعد النقر فوق الزر أعلاه

وقم بتسجيل معلوماتك الشخصية ، اكتب أولاً اسم وطراز الجهاز الذي تريد الرجوع إليه ،

(يمكنك تدوين أي أسئلة أخرى لديك حول أي منتج) والنقر فوق الزر “إرسال”.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “مجفف الزيت العطري”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
جهت درخواست، فرم را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن، با شما تماس خواهیم گرفت.