ثلاثة خلاط (خلاط مسحوق)

ثلاثة خلاط (خلاط مسحوق)

برخی از مواد پودری یا گرانولی برای رسیدن به خواص مورد نظر نیاز به ترکیب شدن دارند. نوع ترکیب برخی از پودرها باید به دقت انجام گیرد تا اجزای ترکیب با درصد قابل قبولی با هم آغشته شوند. دستگاه میکسر پودر از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. دستگاه ریبون بلندر نام تجاری این ماشین است.
دستگاه میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شستشو با آب را داشته باشند.

مزایا: سرویس و نگهداری آسان، سیل ها به راحتی تعویض می شوند طراحی متناسب با ظرفیت طرح – قابل شستشو با CIPمرکزی – توجیه اقتصادی در مقایسه با سایر مخلوط کن ها در فرآیند مایعات، اختلاط و ترکیب محصولات از پروسه های اساسی تولید مواد غذایی، شیمیایی و دارویی می باشد.
خصوصیات موارد محلول هایی که آماده می شوند حاوی ذراتی هستند که خصوصیات ویژه ای در انحلال دارند.
یکی از مثال های بارز این محلولها شیر است، که مقدار قابل توجهی چربی، پروتئین، کربوهیدرات، مواد معدنی و آب تشکیل شده است و هر کدام خصوصیات ویژه ای را در اختلاط دارند.

لتسجيل طلبك للحصول على المشورة بشأن هذا المنتج أو أي جهاز آخر ، بعد النقر فوق الزر أعلاه

وقم بتسجيل معلوماتك الشخصية ، اكتب أولاً اسم وطراز الجهاز الذي تريد الرجوع إليه ،

(يمكنك تدوين أي أسئلة أخرى لديك حول أي منتج) والنقر فوق الزر “إرسال”.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ثلاثة خلاط (خلاط مسحوق)”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

دستگاه خشک کن میوه و سبزی
جهت درخواست، فرم را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید.
در کوتاه ترین زمان ممکن، با شما تماس خواهیم گرفت.